من نه سکوت میکنم / نه فال عشق از برم

فقط به تو خیره شدم / من از تو هم ساده ترم

تو خوب میفهمی مرا / وقتی پر از بهانه ام

ببین برای ماندنت / چقدر عاشقانه ام  . . . 

 

 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

آنقدر مرا از رفتنت نترسان

، قرار نیست همیشه بمانیم !

روزی همه رفتنی اند ،

ماندن به پای کسی معرفت میخواد نه بهانه !

 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

من تو را با هیچ بهانه ای از یاد نخواهم برد ،

شاید این فراتر از دوست داشتن باشد . . .

 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

هر لحظه بهانه تو را میگیرم

هر ثانیه با نبودنت درگیرم

حتی تو اگر به خاطرم تب نکنی

من یکطرفه برای تو میمیرم

 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

هر بار که می خواهم به سمتت بیایم ،

یادم می افتد

که دلتنگی بهانه خوبی برای تکرار یک اشتباه نیست . . .

 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

من نه سکوت میکنم نه فال عشق از برم

فقط به تو خیره شدم ، من از تو هم ساده ترم

تو خوب میفهمی مرا وقتی پر از بهانه ام

ببین برای ماندنت چقدر عاشقانه ام

 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

عزیزم ! ضامن لبخند من نیستی ،

اما می تونی بهانه اش باشی . . . !

 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

باران بهانه ای بود

که زیر چتر من تا انتهای کوچه بیایی .

کاش نه کوچه انتهایی داشت و نه باران بند می امد . . .

 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

در دلم کودکیست که ” بی تو بودنش ”

را نق میزند ، من هیچ ،

لااقل بهانه ی او باش . . .

 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

گاهی دلت بهانه هایی می گیرد

که خودت انگشت به دهان می مانی. . .

 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

گفته بودم میکشمت آخر . . .

امروز ، دم غروب ، وقت اذان ، دلم را با اشک آب دادم . . .

رو به قبله خواباندمش ، یک ، دو ، سه . . .

تمام شد !

دیگر بهانه ات را نمی گیرد !

 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

دنبال بهانه نباش عزیزکم ،

 چشم که گذاشتم برو و هر وقت خواستی برگرد !

من تا بی نهایت شمردن را می دانم !

 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

ببخش که گاهی بهانه ات را می گیرد ،

یادش میرود که رفته ای ، دل است دیگر !

هنوز هم تو را میخواهد . . .

 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

همیشه نباید همه چیز را توضیح داد،

وقتی کسی برای نداشته هایت بهانه میگیرد ،

بهتر است او را هم نداشته باشی تا به نداشته هایت اضافه شود . . .

 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

بهانه های دنیا تو را از یادم نخواهد برد ،

من تو را در قلبم دارم نه در دنیا

 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

روز ها ، هفته ها ، ماه ها ،

سالها حقیرتر از آنند که بهانه ای برای از یاد بردنت باشند !

هرلحظه ب یادتم . . .

 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

هربار که کودکانه دست کسی رو گرفتم گم شده ام !

ترس من از گم شدن نیست !

ترسم از گرفتن دستی ست که بی بهانه رهایم کند . . . !



ஜミ★ミ ســ ـلام و عـ ـرض ادب دوستــ ـان تـ ـازه وارد بـــ ★ تــــــــک ســــتاره کوتک ★خــ ــوش آمــ ـدیدஜミ★ミخوشحالــــ میـــشم نظراتــــ خود را بـــ شـــماره زیر اسال فرمـــــایید ஜミ★ミ09371105852 ஜミ★ミ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ـنوشته شده توسطـــ شـــــــــــهرام شهریاری کوتک در جمعه 16 / 11برچسب:اس ام اس بهانه , پیامک بهانه سری اول, ساعت 10:11 AM موضوع <-CategoryName-> | لینک ثابتـــ